Fler plagg

Nu har jag hittat lite fler plagg.
Om du vill lägga bud kommentera inlägget då med Nr på klädesplagg och ditt bud . glöm inte länka till din blogg eller skriva din mail



 1      En randig klänning från gina tricot storlek L men jag har själv M så de går bra om man har M/L startbud . 15 kr





2 En volang kjol från ichi. prislapp kvar. storlek XL , jag har Medium men kan ha den fast den är lite stor.
Färgen ser ingne höjdare ut när man bara ser den men är faktist snygg på. Bud börjar på 15 kr






 3      En rosa tre kvart tröja, jätte söt storlek S bud börjar på 15 kr

 .


  4     Bad shorts lika snygga på tjejer som på killar från H&M en "prislapp" sitter kvar storlek XS (32)
börjar på 20 kr




5      Badshorts från Bik bok storlek M bud börjr på 15 kr






Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att de va i fel storlek!

Klassresa, kommer ihåg att i sexan så solde vi massa med kokosbollar ("mums-mums")& sen på innebandyn har vi sålt plastpåsar, julkort och new body kläder!

2008-08-22 @ 20:07:11
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: karro

älskar den rosa koftan!! storlek s? my size!!

alla i klassen pantade burkar, sålde julblommor vid jul från nåt spec företag, sålde chokladhavreflarn och chokladbollar+engelska kollor från nåt annat företag. :) lycka till

2008-08-22 @ 20:56:21
URL: http://kaarolinas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nr 3 och 4 budar jag på. 15 och 20 kr..



2008-08-22 @ 21:08:21
URL: http://halkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0